top of page

Huisdieren horen bij het gezin

Huisdieren gaan lekker mee op vakantie, althans als het mogelijk is, anders worden ze verwend in een pension.

Maar liever net als je kinderen horen zij bij het gezin, en gaan ze heerlijk mee op vakantie. Tenslotte is het voor je huisdier of het nu een hond of kat is ook vakantie.

Maar om een goede accommodatie te vinden is moeilijk. De keus is groot op internet en vaak is het toch redelijk onduidelijk of je huisdier mee op vakantie kan.

Of het nu gaat om een weekendje, week of langer weg in binnen-/buitenland ik ga voor u op zoek.

U stuurt uiteraard geheel vrijblijvend een e-mail met onderstaande gegevens.

  1. Periode (indien u die weet)

  2. Hoeveel personen (volwassen & kinderen) e.v.t. leeftijd

  3. Aantal honden

  4. Soort accommodatie (appartment, hotel, vakantiehuis wel/niet op park)

  5. Wens: bij een bos of zee of bij een leuke stad

  6. Evt: Afstand in km vanaf uw huis

Op deze manier kan ik gerichter voor u zoeken. Het kost u slecht het bovenstaande in te vullen, naar mij mailen en u krijgt van mij geheel vrijblijvend leuke vakantieadressen.

Info gegevens:

Esmeralda Tiemeijer ondernemer en voorheen reisadviseur/teamleider bij reisorganisatie geweest. Als hobby vind ik het leuk om U te helpen aan leuke vakantieadressen of u nu gaat met hond of zonder hond.

Bergkristal 30 1703 EC Heerhugowaard 06-13036869 info@vakantiebestemmingen.org

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page